Per Morberg collection

Som alla vet är alkohol inte del av någon diet idag, det är inte överdrivet nyttigt att dricka sig berusad. 

Men eftersom jag är förkyld och tycker synd om mig själv så gjorde jag ett glas rött till en del av dagens diet. Det är fredag och jag har slitit hårt på jobbet, jag är förkyld så kan inte träna ordentligt utan får spendera dagen på annat sätt..!


 Haha. I övrigt funkar dieten jag fått mycket bra!!! Skall göra storkok på kyckling och fisk någon dag här också..

Först och främst måste jag bli FRISK ! Kanske kan flörta med min vackra sambo att göra mig lite mat idag.. <3 

Kommentarer

Vill du tycka till?

Det gör du genom att skriva ditt namn här.
Ska vi komma ihåg dig?

Vill du ha svar, skriv din e-postadress här. Den kommer bara visas för mig.

Har du blogg? Skriv här, så tar jag mig en titt!

Sist av allt så skriver du nåt smart om inlägget, eller bara om bloggen i allmänt. Konstruktiv kritik uppskattas!

Trackback