och jobbets fantastiska utsikt




Jag har en jäkla utsikt på jobbet alltså..! East Tower, Gothia towers, våning 20. Fantastiskt! 

Har inte fått någon diet hemskickad ännu så var tvungen att prova ytterligare en glutenfri öl idag, det är garanterat kört så fort jag får min matplan.. :-) idag blev det en estrella damm daura, och jag måste säga att jag är mycket imponerad. Riktigt god öl! 
Det bör tilläggas att jag egentligen inte är så förtjust i öl, och har väl egentligen haft min glutenintolerans som bortförklaring till varför jag låter bli. Men när det nu ändå finns glutenfria, varför inte testa? 
Idag är jag glad att jag gjorde det, för detta var absolut över förväntan! 4 av 5 kapsyler!



Kommentarer

Vill du tycka till?

Det gör du genom att skriva ditt namn här.
Ska vi komma ihåg dig?

Vill du ha svar, skriv din e-postadress här. Den kommer bara visas för mig.

Har du blogg? Skriv här, så tar jag mig en titt!

Sist av allt så skriver du nåt smart om inlägget, eller bara om bloggen i allmänt. Konstruktiv kritik uppskattas!

Trackback