äntligen på väg

 
Jaa.. Och så var jag här. Ja, igen.
På bloggen.
Och på gymet.
 
Äntligen är jag på väg och på gång. Äntligen så skall jag förändra mitt liv, på riktigt.
 
Istället för att testa själv och ge upp när resultaten uteblir, så har jag sett till att träffa en personlig tränare och be om hjälp. Det har jag aldrig vågat göra förut, jag har väl sett det som någon typ av nederlag.. Att inte kunna själv, typ.
 
Så, nu är jag lite fattigare men mitt liv är såå mycket rikare och det kommer bara bli bättre. Har en vecka på mig att komma in i dieten och träningen sen är det dags igen. Längtar som en tok!
 
Bloggen har jag startat upp nu för min egen skull endast. Jag skall bli stor, stark, jag har framtidsdrömmar jag vill förverkliga och jag tror att en bra hjälp på vägen är att kunna gå tillbaka i tiden och verkligen se hur långt jag kommit De gångerna som det känns tufft. Och tufft kommer det bli, men jag tänker inte ge upp i första taget!!

Kommentarer

Vill du tycka till?

Det gör du genom att skriva ditt namn här.
Ska vi komma ihåg dig?

Vill du ha svar, skriv din e-postadress här. Den kommer bara visas för mig.

Har du blogg? Skriv här, så tar jag mig en titt!

Sist av allt så skriver du nåt smart om inlägget, eller bara om bloggen i allmänt. Konstruktiv kritik uppskattas!

Trackback